Ügyességi játék - robbanó sapkák
Ügyességi játék - robbanó sapkák
A kiszállítás 39 500 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes
Elégedettségi garancia
300 000+ Elégedett vásárló
Egyszerű visszaküldés
Minden áru 30 napon belül visszaküldhető
Több ezer termék raktáron
Következő napi kézbesítés
A Robbanó Sapkák egy lebilincselő ügyességi játék, amely próbára teszi ügyességedet és célzó képességedet. Kész vagy a királyi lövészek címének megszerzésére? A játék célja, hogy katapulttal minél több műanyag sapkát juttassunk a céltábla nyílásaiba.
A Robbanó Sapkák két játékmódban játszható, így biztosítva a változatos és izgalmas élményt. Próbára teheted ügyességedet és pontosságod, miközben versenyzel barátaiddal.
Játék Változatok:
I. Játékváltozat:
- A játékosok elosztják egymás között három színes sapkát és egy katapultot.
- Felállítják katapultjaikat a céltáblával szemben, meghatározott távolságra, így a kilőtt sapka a táblára eshet.
- A legfiatalabb játékos kezd: felrak egy sapkát a katapult platformjára, és lenyomja az indító nyelvet.
- Miután elengedte, a sapka a tábla felé repül, és pontokat szerezhet:
- 6 pont - ha a középső, kék kontúros lyukba talál.
- 3 pont - ha a piros-narancssárga gyűrűs lyukba talál.
- 2 pont - ha a sárga gyűrűs lyukba talál.
- 1 pont - ha a sarokban lévő kék-zöld alapú lyukak egyikébe talál.
- Ha a sapka beletalál egy már táblán lévő sapkába, a játékos az adott lyuk pontjától függően kap 5 extra pontot is.
- A sapkák, amelyek nem találják el a lyukakat, nem adnak pontot, és félre kell tenni őket.
- Minden játékos egy sapkával lő a saját körében, és az órának megfelelő irányban haladnak. Az ötödik kör után a játékosok összeszámolják pontjaikat, és a legtöbb pontot szerző nyer.
II. Játékváltozat:
A játék hasonló az első változathoz, azzal a különbséggel, hogy a játékosok jelre egyszerre próbálják kilőni összes sapkájukat, versenyezve, ki végez először. Amikor egy játékos befejezi, "STOP" kiált, és a többiek megállnak. Mindenki megszámolja és felírja a pontjait, majd kezdődik a következő kör. Az ötödik kör után a legtöbb pontot elérő játékos nyer.