Masterkidz kódoló logikai játék – találd meg az utat a sajthoz


















Masterkidz kódoló logikai játék – találd meg az utat a sajthoz

Első lépések a programozás világába
A gyerekek nyílsorozatokat állítanak össze, és megtanulják az algoritmusok alaplogikáját – képernyő nélkül, kizárólag fa elemekkel.

Logika és problémamegoldás fejlesztése
A sajtig vezető út megtervezése, miközben elkerüljük az akadályokat, fejleszti a stratégiát, a koncentrációt és a szabálykövetést.

Tartós fa kivitel
A minőségi fa tábla színes elemekkel biztonságos, kellemes tapintású, és alkalmas intenzív mindennapos játékra.
Fedezd fel a kódolás világába vezető szórakoztató utat. A gyermek lépésekből és nyilakból „programot” tervez, hogy az egér biztonságban eljusson a sajthoz – kerülni kell a macskát és az akadályokat, valamint be kell tartani a szabályt, hogy egy mezőt nem szabad kétszer meglátogatni, és az útvonal nem keresztezheti önmagát. A játék fejleszti a türelmet, a koncentrációt és a stratégiai gondolkodást.
A színes fa elemekkel készült kivitel masszív, kellemes tapintású, és ösztönöz az ismételt játékra. A szülő vagy pedagógus új kihívásokat készíthet az akadályok vagy a „hidak” elrendezésének megváltoztatásával, így a játék együtt nő a gyermekkel, és végtelen számú feladatot kínál.
- Irányok és lépések tanítása – a gyerekek lépéssorozatot állítanak össze, mint egy egyszerű algoritmust.
- Finommotorika fejlesztése – az elemekkel való manipuláció és a rácsba helyezés.
- Oktató jellegű szórakozás – ideális otthonra, óvodába és előkészítő csoportokba.
Specifikációk
- Gyártó
- Masterkidz
- Terméktípus
- Fa logikai és oktató játék
- Fő elv
- Az egér vezetése a sajthoz irányutasítások és útvonaltervezés segítségével
- Oktatási haszon
- Logikus gondolkodás, problémamegoldás, szekvenciák megértése, téri tájékozódás, finommotorika, kéz–szem koordináció
- Életkor
- 3 éves kortól
- Anyag
- Fa, színes fa elemek
- Játékelemek száma
- Rácsos tábla, nyílelemek, akadályok, hidak, egér és sajt figurák
- Játékszabályok
- Az útvonal nem keresztezheti önmagát, és minden mező csak egyszer látogatható
- Környezet
- Képernyő nélküli játék