Önkiszolgáló gyerek pénztárgép alkalmazással és kiegészítőkkel










































Önkiszolgáló gyerek pénztárgép alkalmazással és kiegészítőkkel

Fény- és hanghatású szkenner a valósághű „pittyenéshez”
A kézi szkenner kényelmes fogásával azonnali visszajelzést ad a „leolvasáskor” – pont, mint a szupermarketek pénztárainál.

Háttérvilágítású kijelző és cserélhető képernyők
Három tematikus kártya alakítja a pénztár környezetét önkiszolgálóvá, étteremmé vagy klasszikus bolttá. A gyerekek kiválasztják, milyen történetet játszanak.

Készpénz és kártyás fizetés
A készlethez papírpénz, érmék és bankkártya tartozik. A gyerekek eltehetik a pénzt a fiókba, bedobhatják az érméket, és „egy pittyenéssel” kártyával is fizethetnek.
Ezzel az önkiszolgáló pénztárgéppel a gyerekek pillanatok alatt szupermarket-, önkiszolgáló- vagy éttermi környezetbe csöppennek. A világító és pittyenő szkennernek, a hangokat adó billentyűzetnek és a háttérvilágítású kijelzőnek köszönhetően gyakorolják a számolást, a kommunikációt és a finommotorikát.
A készlet része a bevásárlókosár, a papírpénz és érmék, a bankkártya és a termékkártyák, így a gyerekek be tudják szkennelni az árut, rögzíteni a pénztárgépben, és „fizethetnek” készpénzzel vagy kártyával. A három cserélhető képernyő hangulattól függően alakítja az állomást bolttá, bisztróvá vagy klasszikus pénztárrá.
- Valósághű funkciók: hangos szkennelés, billentyűzet, rekesz érméknek és papírpénznek.
- Játékos tanulás: a szerepjáték fejleszti a képzelőerőt, a szociális készségeket és a pénzügyi alapismereteket.
- Biztonságos és szórakoztató: strapabíró anyagok, rengeteg kiegészítő a hosszan tartó játékhoz.
Műszaki adatok
- Terméktípus
- Elektronikus gyerek pénztárgép – önkiszolgáló állomás
- Funkciók
- Fény- és hanghatású szkenner, hangos billentyűzet, háttérvilágítású kijelző, rekesz érméknek és papírpénznek, kártyaolvasó
- Játékmódok
- 3 cserélhető képernyő: önkiszolgáló, étterem, szupermarket
- Kiegészítők
- Bevásárlókosár, játék bankkártya, papírpénz és érmék, termék-/kódkártyák
- Vezérlés
- Főkapcsoló ON/OFF
- Tápellátás
- Elemes (az elemek nem részei a csomagnak – gyártói specifikáció szerint)
- Életkor
- Gyermekeknek ajánlott (szerepjáték – felnőtt felügyelettel)
- Anyag
- Strapabíró műanyag
- Készségfejlesztés
- Kommunikáció, képzelőerő, finommotorika, alapvető számolás és pénzügyi műveltség