A kézi szkenner kényelmes fogásával azonnali visszajelzést ad a „leolvasáskor” – pont, mint a szupermarketek pénztárainál.
Három tematikus kártya alakítja a pénztár környezetét önkiszolgálóvá, étteremmé vagy klasszikus bolttá. A gyerekek kiválasztják, milyen történetet játszanak.
A készlethez papírpénz, érmék és bankkártya tartozik. A gyerekek eltehetik a pénzt a fiókba, bedobhatják az érméket, és „egy pittyenéssel” kártyával is fizethetnek.
Ezzel az önkiszolgáló pénztárgéppel a gyerekek pillanatok alatt szupermarket-, önkiszolgáló- vagy éttermi környezetbe csöppennek. A világító és pittyenő szkennernek, a hangokat adó billentyűzetnek és a háttérvilágítású kijelzőnek köszönhetően gyakorolják a számolást, a kommunikációt és a finommotorikát.
A készlet része a bevásárlókosár, a papírpénz és érmék, a bankkártya és a termékkártyák, így a gyerekek be tudják szkennelni az árut, rögzíteni a pénztárgépben, és „fizethetnek” készpénzzel vagy kártyával. A három cserélhető képernyő hangulattól függően alakítja az állomást bolttá, bisztróvá vagy klasszikus pénztárrá.